Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 28 februari 2011

Queen of shops

Har du sett programmet Mary - Queen of shops på TV 8? Programmet går ut på att butiksägare som har dålig omsättning i sin butik, får hjälp av denna Mary att ändra på sitt sortiment, ändra inredningen och ibland även namn på sin butik. Allt för att öka kund tillströmningen. Och det är alla typer av butiker som är med, inte enbart dom som säljer kläder.

Ibland kan man inte annat än skratta, när butiksägaren försvarar sig och ibland verkar det inte som att dom vill ha hjälp alls. Roligt är det att få se förvandlingen och hur butiken uppdateras. Avsnitten går att se på TV8 play.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar