Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 10 februari 2011

Prova på dag!

Prova på dag! Lördagen den 19 februari har du och andra du känner möjligheten att prova på en gratis behandling av healing och klassisk massage i natursköna Högbyn!

Det är ett samarbete mellan Linda Sjölund, Livskraft i Högbyn och Caroline Lindgren, Hippo Treatment. Kolla in våra hemsidor om du är nyfiken på vilka vi är och vad våra företag håller på med!

Vi vill under två tillfällen den 19 februari erbjuda er som är nyfiken på healing och massage en prova på stund. Varje behandling tar ca 15-20 minuter. Vi har tider mellan kl 10-12 och 13-15. Vi bjuder på fika under tiden ni väntar på behandlingarna :-)

Du kan anmäla dig hos Caroline på 070 - 311 45 35 Senast den 17 februari.

Välkommen till oss!

Vägbeskrivning till Livskraft i Högbyn: Från Ö-vik åker man norrut längs EA:an och passerar Strömsknallen. Sväng vänster vid skylten Täfteå 7, sedan svänger man av vid 2:a avfarten till höger. Det finns en skylt nere vid vägen som det står Livskraft i Högbyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar