Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 25 februari 2011

Avkopplande


I förrgår var jag in på butiken Grön Gåva här i stan och bestämde mig för att köpa en cd-skiva med härlig musik som jag klassar som avslappnings och meditations musik. Den var gjord av företaget Cosmica som jag känner till sedan förut, eftersom de har gjort underbar musik till en meditations skiva som jag har av Iris Hall. Denna skiva gjorde mig inte besviken! Cd:n heter just rose garden och just den låten var min absoluta favorit på hela skivan. På deras hemsida kan man även provlyssna på vissa låtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar