Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 7 februari 2011

Bloggtips

I lördagens ortstidning läste jag en fin artikel om en tjej som startat en blogg om hur livet är på landet. Tidigare bodde hon i Göteborg men efter sommarens semester i Grundtjärn utanför Myckelgensjö kom hon fram till att hon ville bosätta sig just i Grundtjärn.

För att få allt att gå ihop är denna Jonna gå väg att starta ett företag där hon tillsammans med sin mamma, där de via internet kommer att sälja smycken tillverkade av swarovski kristaller och silver. Det låter väl som att det skulle kunna vara något för mig? :-)

Så denna blogg har redan hamnat på min lista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar