Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 11 februari 2011

Tapeter!


Satt och läste i tidningen Hem och Antik, inredning och inspiration i klassisk stil och läste där en artikel om ett företag som säljer orginaltapeter från 1850-talet och framåt, samt nytillverkade design tapeter från ett hundratal olika tillverkare. Det finns mycket att välja på därmed. Detta säljs i den egna webbutiken, med namnet tapetorama. Det måste vara ett eldorado för den som älskar tapeter och söker efter något extra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar