Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 23 februari 2011

Djurkommunikation

Du vet väl att jag jobbar med djurkommunikation? Något för dig som funderar ibland på vad ditt djur skulle vilja berätta. Eller om du har funderingar på varför ditt djur beteer sig på något visst sätt och vill veta om du kan förändra något. Vissa ägare vill att dess djur får prata om det dom vill prata om och vissa ägare har bara frågor. Du bestämmer själv hur du vill göra! Kanske kombinera dessa två?

Jag får informationen via ord/meningar i mina tankar, bilder och känslor i min kropp. Olika djur berättar på olika sätt. Allt som jag får tillgång till, skriver jag ned som du som ägare får tillgång till. Djurkommunikationen kan utföras hemma hos dig eller via distans, vilket betyder att jag sitter hemma och pratar med ditt djur som är hemma.

För att få mer information läs på hemsidan http://www.hippotreatment.se/ eller ring mig 070-3114535

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar