Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 15 februari 2011

Sökmotor med gott syfte

I söndagsbilagan till Aftonbladet läste jag en insändare om en person som efterfrågade en adress till ett sökmotor, som värnar om miljön, som någon av medarbetarna på tidningen hade tipsat om. Adressen till sökmotorn var denna: http://www.growyn.com/ Idag var jag in där och läste lite mer om själva idén bakom sidan och prövade att använda mig av sökmotorn. Idén är att de stödjer Naturskyddsföreningen och Barnens regnskog och donerar pengar till dessa organisationer.

Det funkade bra att söka och ett stort plus, även fast det inte är viktigt i sammanhanget... är dom härliga fina bakgrundbilderna man kunde välja bland. Tagna av Mattias Klum/Expedition Sverige.

Gå in där du med och läs och förundras över härliga bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar