Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 18 februari 2011

Förvaring

Har du som jag, smycken som man inte riktigt vet hur man ska förvara? Speciellt ringar som är lite grövre kan man inte placera i ett vanligt fack för just ringar. Istället ligger de lösa i ett skrin och man får inte den uppsikten över dessa, som man skulle vilja ha. I härliga bloggen simplicity såg jag ett bra tips för länge sedan och det var att använda sig av plastlådor som är tänkt att användas för att förvara fiskedrag eller skruvar, i etc.

Sagt och gjort, jag åkte iväg till Clas Ohlsson och hittade där ett riktigt fynd. En låda till ett väldigt bra och lågt pris, toppen var det!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar