Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 7 januari 2011

Blogg tips

Nu har det varit ett längre uppehåll igen i bloggandet, eftersom jag inte varit i närheten av en dator på en vecka, men här kommer ett första inlägg på det nya året.

Måste bara tipsa om en blogg som jag läser ofta. Personen som skriver den har ni säkerligen hört talas om, Maria Montazami. Bloggen ligger under tidningen Amelia. Bloggen har denna adress: http://blogg.amelia.se/maria-montazami/

Den är rolig och upplyftande och jag uppskattar den. Kanske du också gör det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar