Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 26 januari 2011

Insikter

Ibland kan många av oss ha lite svårt att uppskatta sig själv. Vad är jag bra på? Istället är det mycket lättare att se ned på sig själv, vid dessa tillfällen istället för att hylla sig själv. Vill du lättare komma ihåg hur enastående just du är?!

Då kan man ta hjälp av alla möjliga sorters "påminnare" från Kreativ Insikt.
Företaget säljer böcker, kort, smycken, stenar m.m som påminner just dig och andra hur underbara vi alla är. Vad än du kan behöva för att bli påmind om just nu, kanske du finna hos detta företag. De har två butiker i Stockholm, webbutiken samt vanlig postorder.

Fick hem deras katalog för någon dag sedan, en del av den ser du på bilden ovan. Och katalogen är mer än en vanlig katalog, om man jämför med vanliga postorder kataloger. Faktiskt ännu roligare än deras webbutik tycker jag! Jag vet att jag har skrivit om detta företag tidigare, men jag tycker att det förtjänas att lyftas fram igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar