Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













söndag 23 januari 2011

Loppisfynd

Nja, tyvärr inte från min sida. Jag har inte lärt mig hur man fyndar på loppis ännu :-) Brukar främst gå på loppisar och second hand på sommaren. Men vid dessa tillfällen vet jag sällan vad jag ska titta efter, eller vad jag är ute efter. Och det är ju bra på ett sätt att man inte handlar, bara för handlandets skull.

Fast vill du få inspiration, så tycker jag att du ska kolla in underbaraclaras blogg. Där vimlar det av fina bilder. Även för oss som inte har blivit riktiga loppis fantaster ännu. Härliga bilder av hur hon har använt olika prylar, på olika sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar