Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 27 januari 2011

Feng shui inredning

Feng shui är intressant tycker jag, men jag kommer aldrig riktigt till skott och fixar till det här hemma, efter det tankesättet. Vet inte varför... Men vill man få inspiration utan att läsa i någon bok råder jag dig att gå in på Simplicity bloggen! Där får man många tips på hur man ska tänka och får härliga bilder att vila ögonen på!

Hon som driver bloggen är feng shui konsult, inredare och färg och stil rådgivare.

2 kommentarer:

  1. Hej, jag läste en bok för några år sen om detta och var även på en föreläsning. Efter det var jag såld. Nu försöker jag tänka i rätt banor. Bara ha framme det jag tycker om och rensa rensa. /Victoria Maxprofil

    SvaraRadera
  2. Ja, rensa är nog en stor del i det hela och sedan kan man tänka efter lite innan man köper saker nästa gång. Och fundera över vart sakerna passar bäst, ur ett feng shui perspektiv.

    SvaraRadera