Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 29 januari 2011

Hundrastare och kattvakt

Hund och kattägare, läs detta! Hinner du med att rasta din hund lika mycket som du önskar? Blir det en stressig lunchpromenad efter att du har kastat i dig lunchen, innan jobbet kallar? Ska du åka bort och inte vill/kan lämna din katt på pensionat? Då finns lösningen för dig! Emmy Johansson som har företaget Ladyn Lufsar här i Ö-vik fixar detta åt dig.

Emmy erbjuder hundpromenader för dig som behöver under vardagarna och jobbar även som kattvakt, både under vardag och helg. Vilket betyder att hon gör hembesök två gånger per dag och ser till att din katt har det bra.

Läs mer på hennes hemsida för att få veta mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar