Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 18 januari 2011

Upplevelse av healing

I mitt företag Hippo treatment kan jag erbjuda dig eller ditt fyrbenta djur healing. Jag jobbar med olika typer av healing, reiki, spirituell och reconnective healing. Målet med alla är så klart samma, att hjälpa kroppen att läka sig själv.
Men upplevelserna av dom kan skilja sig lite emellan. Läs mer om varje genom att klicka på länken ovan.

Är du fundersam över vad man kan förvänta sig för upplevelse av healing? Det är en enkel fråga, men inte lika lätt att svara på. Alla upplever healingen på olika sätt. Beroende på i vilken fas i livet man är och vilka eventuella krämpor man bär på.

Här nedan kan du läsa några upplevelser av behandlingen, när jag jobbat med spirituell healing:

"Kände värme och blev himla lugn och avslappnad. Pannan blev varm, trots att hennes händer vilade på axlarna. Blev harmonisk efteråt."

"Kände en varm och "pirrande" känsla sprida sig i kroppen."

"Kroppen pulserade och jag kände mig bubblig, glad, skrattade."

"Var lugnare i kroppen efter behandlingen."

"Behandlingen upplevdes väldigt behaglig och avslappnande, blev väldigt varm på vissa ställen".

"Kände direkt värme i händerna. Pirrade i pannan när hon lade händerna på pannchakrat."

Kom ihåg att healing fungerar lika bra som förebyggande behandling, som ett komplement till annan behandling vid skador. Men kan aldrig ersätta läkare eller veterinärvård.

Har du någon fråga eller vill boka, hör av dig. 070 - 311 45 35 lindgren.caroline@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar