Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 16 maj 2011

Ulvö hotell

Älskar du mat? Då får du inte missa Ulvö hotell! Jag och sambon åkte iväg till Ulvön i lördags eftersom vi hade bokat ett paket innehållande mat och boende samt resa till och från Ulvön, från lördag till söndag.

Vi tänkte att det skulle vara roligt att uppleva Ulvön lite innan turistsäsongen startade. Vädret var inte med oss under lördagen, men maten var det definitivt :-D

För dig som inte vet, är Ulvön en ö som ligger i Örnsköldsviks skärgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar