Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 19 maj 2011

Lita på korten!

För några dagar sedan drog jag två kort från mina änglakort som en hjälp i ett beslut/ett mål som jag har. Jag hade en tanke i mitt huvud hur det hela skulle utmynna. Men korten visade mig något annat och min första tanke var att jag måste ha fokuserat dåligt när jag ställde frågan.

Kan inte ha tänkt mer fel eftersom jag fick svaret senare på kvällen och änglakorten kunde inte ha haft ett bättre svar. Och nu förstår jag att det kan bara bli bättre av det som kommer :-D Även om det tar tid. Ibland måste man ha tålamod och ibland är det inte det enklaste!

2 kommentarer:

  1. Det är svårt att ha tillit, men samtidigt så enkelt. Det är konstigt det där.

    Fina bilder från underbara Ulvön i förra inlägget :)
    Kramar!!

    SvaraRadera