Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 10 maj 2011

Tänkvärda ord från The secret

Jag har sedan något år anmält mig till ett nyhetsbrev från Rhona Byrne, The secret och därigenom regelbundet fått peppande "nyhetsbrev" där hon beskriver kort och koncist hur man lättare kan få "hemligheten" att jobba för dig. Nedanstående text fick jag senast och jag tycker att den var så bra, speciellt om man inte tidigare har jobbat efter detta tankesätt. Så jag tänkte dela med mig av det.

From The Secret Daily Teachings


Here are four fundamental things to do to manifest money using the law of attraction.


1. Think more thoughts in a day of abundance than of lack of money.


2. Be happy now, without the money.


3. Be truly grateful for everything you have now.


4. Give the best of yourself to others.


Four easy steps. You can do them if you want it enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar