Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 21 maj 2011

Choklad

När jag och sambon var i Åre över en dag, passade vi på att smita in på Åre Chokladfabrik. Har sett produkter från detta företag på olika ställen i stan, men inte köpt något. Jag kan säga att det var en härlig doft som mötte oss i dörren när vi klev in i butiken!



Väl där fick man provsmaka olika sorter och det var inte lätt att bestämma sig för vilken sort man ville köpa med sig hem! Tur att dom har en webbshop där man kan handla! Om inte din egen favorit finns att köpa i närheten av där du bor. Strutar med innehåll av jordgubb och hallontryffel fick följa med oss hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar