Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













söndag 8 maj 2011

Bakgrund som uppskattas

När jag åker bil, så vill jag alltid lyssna på något som jag tycker om. Antingen är det musik eller någon som pratar på radion, men det måste vara något som jag tycker om! Jag lyssnar runt till radiokanalerna tills jag hittar något som passar mig. Eller så väljer jag att lyssna på någon cd-skiva. Jag kan inte koppla av riktigt tills jag har hittat något som jag uppskattar. Det går bra om jag har sällskap, då är det inte nödvändigt att ha en passande bakgrund. Men är jag själv, går det bara inte att sitta och köra bil samtidigt som det är exempelvis musik som jag inte tycker om i bakgrunden.

Hur känner du? 

Hemma är jag dålig på att ha musik på i bakgrunden, om det inte är så att jag sitter framför datorn. Då lyssnar jag ofta på radio via internet eller väljer en av alla avslappnade cd-skivor som man har lyckats samla på sig under åren ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar