Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













söndag 29 maj 2011

Skor

Vilket intresse har du av skor? Om man läser i bloggar som handlar om mode så är väldigt många intresserade av skor. Jag skulle önska att jag vore mer intresserad av det, men än hur jag gör så lyckas jag inte :-) Mycket beror på att jag ofta har svårt att hitta skor som passar. Antingen är dom för stora eller för små. Och jag behöver ofta något spänne som håller foten på plats. Då är det inte lika lätt att hitta något som passar. Jag måste ju hålla med om att skor kan verkligen uppdatera en outfit, men jag hamnar nog bland den skara som inte utrycker mig genom mina skor.

Vad driver dig när du letar skor? Är det att dom ska vara snygga? Praktiska? Dom mest moderiktiga? Eller något helt annat, som en viss färg kanske?

Denna dag när vi alla hyllar våra mammor, så kan det vara dags att hylla våra fötter också. Och vara glada för dom par av fötter vi har och att vi kan ta oss fram med dessa. Och inte minst sköta om våra fötter på allra bästa sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar