Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 11 maj 2011

Stora ringar!


Du har väl inte missat att stora ringar är på modet denna vår? Jag tycker det är så roligt med smycken, så det har inte undgått mig. Och det nyaste är att det är "hett" att ha en stor ring på pekfingret istället för på ringfingret eller långfingret. Dock vet jag inte om just det är något för mig... Tycker inte det ser lika snygg ut. Inte på mig i alla fall. Men kanske är det något för dig? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar