Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 30 maj 2011

Rea på andliga böcker

Här nedan kan ni se en stor rea på böcker, inom det andliga området och inom hälsa generellt. Vissa böcker är nyutkomna! Väldigt lite använda. På slutet av bilderna ser ni även vilka cd som jag säljer. Priserna finns längst ned i dokumentet. Tyvärr står bilderna och texterna ej i samma ordning.

Ring mig om du vill köpa något! 070 - 311 45 35 Vill du veta författaren på någon bok maila mig så ska ska jag redovisa det.





















Alla tiders tarot
Tarot
Tarot steg för steg


40 kr

 
Sinnets magi
Tankens makt


30 kr


Ultramind ESP System
The power of your subconscious mindThe silva mind control method
The silva mind control method



40 kr


Tankar för kraft och harmoni
Lär dig minnas
Mozart effekten


40 kr




Imago – Kärlekens terapi
Själsfränder


20 kr


Samtal med Gud 1
Samtal med Gud 2
Klara svar från andevärlden


50 kr

Feng shui
Feng shui


10 kr


Eldsjälar – om att vakna upp
Jakten på tillvaron eller att leva i harmoni
Lev livet fullt ut i praktiken


40 kr




Må bra, nya krafter, ät gott, stressa av, motion, terapi för kropp och själ.
Bonniers skönhetsbok
Inre hälsa, yttre skönhet
Hela din kropp – moderna kvinnans guide till hälsa, skönhet och välbefinnande från knopp till tå
Susanne Ljungs stora bok om skönhet


60 kr

 
CD: Positiv meditation
CD: Mysic journey
CD: No stress
CD: Music for wellbeing III


60 kr


CD: Meditation – kontroll over ditt liv – sinnesro – gå ned i vikt
CD: Astrologi guiden
CD: Skönt självförtroende


20 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar