Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 24 maj 2011

Healing på distans

Har du testat på healing på distans? Du kanske undrar hur det går till? Det betyder att du är hemma hos dig och sitter eller ligger ned bekvämt i din fåtölj eller kanske säng och jag är hemma i mitt hem. Vid ett klockslag som vi har kommit överrens om börjar jag sända healing energin till dig. Efter behandlingen skickar jag ett mail till dig där jag berättar för dig vad jag upplevde under behandlingen. Föredrar du så kan vi även höras via telefonen.

Healing på distans är lika effektfullt som healing som utförs direkt på din kropp. Jag erbjuder tre olika typer av healing och alla dessa gör jag även på distans.

Vill du testa på och se om distans behandling är något för dig så utför jag 30 minuters reiki för 150 kr!

På hemsidan http://www.hippotreatment.se/ kan du läsa mer om olika typer av healing och se vad som intresserar dig. Välkommen in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar