Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 25 maj 2011

Placering?


Förra året fick jag ett hjärta av Ida i kristall och jag inhandlade fler därefter från en butik här i stan. Nu vet jag inte vart jag ska placera dessa hjärtan! Tidigare har jag haft en klar plats för dessa, men nu vet jag flyttat på saker och då är inte allt lika självklart. Ska jag lägga dom tillsammans med resten av mina kristaller eller ska jag använda dessa i inredningen? Just nu känns det som att jag vill ha dom i inredningen, men jag ska känna efter riktigt vad som känns bäst.

Har du någon idé på hur du skulle använda dom? Om du hade dessa stenar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar