Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 29 april 2011

Vägledd meditation

Tänkte tipsa om denna cd-skiva med vägledd meditation som är helt underbar att lyssna på! Den håller på i ca 20 minuter vilket jag kan tycka är helt lagom.

Skivan heter, Vägledd meditationshealing för ökad självkänsla, självkännedom och inre frid.

Är gjord av Annalena Mellblom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar