Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 21 april 2011

Påskägg

Nu är det påsk! Hur visar sig påsken hemma hos dig? Är påskpynt viktigt för dig och vad har du framme? Hos oss är inte påskpynt så viktiga, jag vill gärna ha några gula inslag framme men vad det är spelar inte så stor roll för mig.

När man var liten, var det viktigaste och roligast så klart påskägget med GODIS! Jag försökte alltid få ägget att räcka så länge som bara det gick och njöt av varje tugga, istället för att smälla i mig allt på en gång. Kan ibland känna att jag var duktigare på att njuta av godiset då än vad jag är nu. Jag har mer bråttom nu :-)

Vad döljer sig i ditt påskägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar