Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 5 april 2011

Läste ni?

Läste du söndagsbilagan till Aftonbladet i söndags, eller kanske igår? Där fanns det en artikel om djurkommunikation. Kul att det skrivs om det i en sådan typ av tidning. Så klart var reportern tveksam, men jag tycker ändå att djurkommunikationen kom fram på ett positivt sätt.

Och på det sätt kommunikatören fick fram informationen, påminde mycket om det sätt jag får upp information från de djur jag pratar med. Funderar du på vad ditt djur har att säga? Hör av dig! Läs mer på http://www.hippotreatment.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar