Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 14 april 2011

Budskap med dig

Nu är det väldigt populärt inom alla möjliga områden att ha budskap i inredningen, på smycken med mera. Är det viktigt för dig att ha exempelvis smycken med ett budskap på? Eller vill du använda dig av symboler som betyder något för dig?


Jag köpte ovanstående halsband från Kreativ Insikt, dock syns inte texten på ringarna. Men det står "Följ dina drömmar - det är ditt liv, Öppna hjärtat för under, Allt är möjligt - endast du sätter gränserna". Ibland känner jag att jag vill använda mig av detta halsband för att påminna mig själv om budskapet som står på ringarna.

2 kommentarer:

  1. Förut gillade jag inte saker med text på, men jag har fallit för Kreativ Insikts smycken, nyckelringar m.m. Annars bär jag mycket symboler på mig, främst i form av halsband. Det känns viktigt, ja, att påminna mig själv, med små affirmationer, om det goda i livet, och det vackra. :)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Det går i vågor för mig, ibland går det länge utan att jag känner för att använda smycken med budskap och nästa gång kan jag inte vara utan dom :-D

    SvaraRadera