Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 27 april 2011

Styling för hund!

Har du hund? Har du tänkt på hur det är när man går in i en djuraffär och börjar titta på alla produkter som finns vid hyllan med hårvårdsprodukter. Det är inte det lättaste att hitta rätt, speciellt om man vill lägga ner några extra slantar på produkten man köper. Inom den kategorin finns det en hel uppsjö av exempelvis schampoo. Det känns som att det finns nästan lika mycket att välja på till hunden som till oss människor :-D

Som tur kan man välja själv hur mycket man vill spendera och hur mycket tid man vill lägga ned på pälvård, beroende på vilken hundras man har och vilket intresse man har för exempelvis utställning. Vill man hitta rätt så är det nog säkrast att be om hjälp.

En sak är säker, utbudet lär inte bli mindre! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar