Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 4 april 2011

Är glad!

Nu är jag tillbaka i vardagen igen efter en kurs i helgen. Hinner inte berätta i detta inlägg vad den handlade om, men mer info kommer troligtvis imorgon. Som så många andra gånger så kan det kännas tomt, när man kommit tillbaka till allt det vanliga igen. Efter en kurs där man har fått jobba med andlighet eller personlig utveckling. Och under dagen/dagarna har man bestämt sig för att införlika dessa tekniker i mycket av det man gör och inte enbart under en bestämd tid på dagen, när man känner att man har tid över.

Men jag kan lova att denna gång, kommer jag inte att glömma att ta till vara på allt som jag har fått pröva på och fått väcka till liv inom mig! Som sagt, mer information kommer för den som är nyfiken. Kommer även att skriva lite kortare info på hemsidan och företagets facebook sida. Så titta in senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar