Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













söndag 4 september 2011

Hösten är här


Och vad kommer till användning under hösten och vintern om inte sjalar? På sommaren är det oftast för varmt och vill jag ha något varmt om axlarna så tar jag ofta på mig en tröja eller kofta istället för att svepa en sjal om mig. Men nu får jag botanisera bland dom sjalar jag har. Konstigt, ibland känner jag starkt för att ha en sjal på mig och nästa gång inte alls. Kanske man är ute efter en viss färg? Att det är kroppen som ber om en viss färg och därför känner man sig manad att ta på sig en sjal just den dagen.

Använder du sig av sjalar och i så fall hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar