Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 14 september 2011

Hjälpande ord på vägen

Idag är en dag när jag försöker skriva ned olika ord/meningar som jag har dykt upp under några dagar. Det är ord som har betytt något för just mig. Många gånger ser man dessa och tänkar att dessa ord var fina! Men därefter gör man inget mer. Nu tänkte jag istället skriva ned just dessa som påverkar mig nu, och som jag känner att jag mår bra av. Skriva ned dom och ha dom i min närhet. För att kunna ta till mig dom av hela mitt hjärta och njuta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar