Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 5 september 2011

Hönät

Är det stressigt för dig som hästägare när det gäller fodringar till din häst? Skynda ut på lunchen etc? Här kommer ett tips på ett hönät som har mycket mindre maskor, än ett "vanligt" hönät. Perfekt till dom hästar som har råkat ut för fång. Med ett sådant här nät tar det längre tid för hästen att äta upp fodret och det ger sysselsättning under mycket längre tid.  

Läs mer på deras hemsida, http://www.caisasshop.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar