Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 6 juni 2011

Mysa runt

I webbutiken Nordljus, kan man verkligen "mysa runt i" även om man inte är i den fysiska butiken, som finns i Njurunda. Inriktningen är mot det lantliga och det finns en mängd olika områden att titta runt bland. Inredning, kläder, smycken, kök m.m.

Jag "fastnar" ofta för dessa färger som är populära inom den lantliga typen av inredning, även fast jag känner att jag inte skulle inreda hela mitt hem på just detta sätt. Desto mer njuter jag av att titta på alla fina bilder som finns hos de olika återförsäljarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar