Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 20 juni 2011

Kurs helg

Nu är det vardag igen och i helgen var jag på kurs i medialitet hos mediumet Gretel Alexandersson i Ullånger. Fick tips om henne och hennes kurser via bekanta. Det som var annorlunda med denna kurs var att vi hemma hos Gretel, vilket gav en väldigt familjär känsla!

Övningarna kände jag ingen sedan förut och sista övningen var nog den bästa för oss alla, mycket kom upp till ytan som man kanske inte hade tänkt på tidigare. Och samtidigt fick man träning i att tolka bilder. Jag upplevde att jag hade lättare att "känna in" bilden istället för att titta direkt på vad jag kunde se i själva målningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar