Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 30 september 2009

Tidningen Nära

Måste jag uppmärksamma tidningen Nära som har kommit ut nyss. Det är en tidning som skriver om mycket som jag skulle känna hamnar under rubriken new age. Det är artiklar om medium, yoga och annat spännande! Den skiljer sig mycket från tidningen Energivågen som kanske en del har läst eftersom den består mest av annonser. Denna tidningen består av artiklar. Beställde tidningen via deras hemsida eftersom jag inte har sett den i något tidningställ här hemma, men det kan vara så enkelt att jag har missat den.

Har enbart hunnit bläddra igenom den och har inte haft tid att läsa igenom helt tidningen men jag ska så snart jag kan ta mig tid att läsa den. Kommer ihåg att det fanns lite övningar som jag inte har testat på tidigare, som kan vara kul att testa!

Skriver ett nytt inlägg så snart jag hinner, nu kommer snart en person jag ska träna spirituell healing på!

1 kommentar: