Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 18 september 2009

Oprah

Satt precis och tittade runt på Oprah.com Tänk så mycket det finns att upptäcka på denna sida. Förut tittade jag lite nu och då på programmen som går på tv 3 men nu blir det mer sporadiskt. Då kan man utnyttja hemsidan istället. Där finns väldigt mycket att se och läsa om. Jag passade på att gå in under sidan Home och där tittade jag på korta filmer om hur man kan förändra sitt hem, med Nate Burkus. Jag tycker det är roligt att se på olika sorters inspiration, även om jag inte nödvändigtvis känner att jag behöver ändra på något hemma just nu.



Får utforska resten av sidorna en annan dag när man har tid! Och varje dag kommer det upp nya saker att titta på och läsa om. Nu väntar bilen på mig och Casper!



1 kommentar:

  1. Hejsan
    Kul att du uppmärksamamr så mycket! Jag måste ju snoka runt på Oprah hemsida, jag har alrig varit inne på den.

    Vi ses imorgon. Jag hade tänkt ringa dig idag, men jag hade torsdag i huvudet... lagomt förvirrad som vanligt.
    Jag hör av mig i morgon.
    kram

    SvaraRadera