Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 19 september 2009

Promenad


Sitter här framför datorn och har en sådan där nöjd känsla i kroppen. Har nyss kommit hem från en ordentlig promenad med Casper. Dagen till ära gick vi på ett nytt ställe för oss båda. Jag har förvisso kört bil efter vägarna men inte gått för egen maskin. Eftersom Casper gick och lade sig direkt efter att vi kommit hem så tror jag han också har samma känsla i kroppen som jag har!

Idag har det varit en lugn dag, trodde jag skulle ta en tur till biblioteket men det blev inget. Utan jag har varit hemma och tagit det lugnt. Sambon har varit borta hela dagen eftersom han skulle till sin brorsa och hjälpa till och ta upp potatis. Då har jag det bättre!

Funderar på att leta fram någon meditationsskiva och sätta sig och njuta av. Det gör jag alldeles för sällan. På bilden av Casper ser han i alla fall ut att njuta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar