Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 23 september 2009

Healing föreläsning

Tänk att jag skickade iväg en förfrågan till olika hundklubbar här runt Ö-vik i våras om att jag kunde komma och hålla en kort föreläsning/demonstration av healing på hund... Och två klubbar nappade. Jag fick idén efter att det stått en artikel om healing på hund i en hundtidning jag prenumererar på. Imorgon väntar en kort föreläsning hos spaniel och retriver klubben här i Ö-vik. Har precis funderat och skrivit ned lite, om vad jag ska berätta. Får se hur mycket prat det blir, i annat fall så tänkte jag ge lite prova på behandlingar till dom som vill testa. Får se om det är någon som vill testa eller om det blir helt tyst när jag kommer att fråga! Och jag kommer också att visa på en hund. Spännande att se om den kommer att reagera som jag berättar att de flesta gör...

Konstigt nog så känner jag bara glädje känslor inför imorgon och inte sådana där jobbiga känslor, men de dyker nog upp de med. Jag får tacka för att dagen kommer att vara fullspäckad tills jag ska prata.

Ikväll ska jag gå på en sesans med Elisabeth Eriksson. Det var inte planerat utan jag bestämde mig igår. Nu när jag bestämt mig så känns det kul! Måste bara berätta en annan sak som hände imorse och aldrig har hänt förut! Radion började spela, som om man hade ställt väckaren, vilket inte var fallet och när jag skulle stänga av radion... stängde den av sig själv! Och nu när jag skrev i word om föreläsningen blev programmet konstigt. Funderar på om det är någon som vill visa mig att den finns i närheten? Men "personen" bör ju veta att jag inte uppskattar problem med datorn! Nu händer det nu igen, precis som jag skriver detta!!! Inte uppskattat! Teckensnittet byttes till ett annat. Får väl se om jag lyckas publicera detta inlägg...

1 kommentar:

  1. Hej. Nu är jag hemma igen.
    Du kanske blev mer öppen efter healingen ;)
    Undra vem som stör dig... vem som vill kontakta dig.

    Vi ses på tisdag
    Kram

    SvaraRadera