Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 25 augusti 2011

Nätverk

Vet inte hur mina läsare är spridda här i Sverige, och hur många som läser den som är kvinnlig företagare? I alla fall så tänkte jag tipsa dig som eventuellt är företagare eller funderar på att bli, om dom kvinnliga nätverk som finns på de flesta orter.

Här i Ö-vik har vi ett som heter KlöverDam som jag är medlem i. Det är roligt och intressant. Via föreningen får man reda på nya saker som händer inom företagsvärlden som kan vara av värde för mig som företagare och så anordnas det trevliga luncher, föreläsningar och annat intressant. Kanske finns det något nätverkt nära dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar