Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 16 augusti 2011

Något fint som ger mer!

Jag tycker om smycken i många olika former och om man via sitt inköp kan hjälpa till så att forskning går framåt, så känns det ännu bättre.

Hittade företaget Cara Collection, som kanske någon av er redan känner till?På grund av dess uppmärksamhet i olika medier. Nu till saken! Företaget säljer en mängd olika armband till både tjejer och killar och för varje sålt armband, går 10 kr till diabetesfonden.

Jag ska ta mig tid och botanisera runt bland alla snygga armband och se vad just jag skulle vilja inhandla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar