Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 5 augusti 2011

Hur inreder andra?

Jag kan aldrig bli less på att titta på avsnitt på tv där man letar efter hus/lägenheter till par som vill flytta, eller på program där man förvandlar ett renoveringsprojekt till något verkligt fint i slutänden. Speciellt TV 8 har många sådana program.

Inte för att man tycker om allt man ser, men det är så intressant att se vad olika människor tycker är snyggt och inte. Dessutom får man tankeställare lite nu och då och får tänka till vad man själv vill lägga pengar på om jag skulle vara i samma sits som de i programmen.

Vad tycker du om dessa typer av program?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar