Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 15 augusti 2011

Forum på nätet för hund och häst

Surfar man runt på internet kan man hitta forum för alla möjliga intresse områden. Inte något kan vara bortglömt! Är man intresserad av hund eller häst finns det två forum som jag uppskattar och det är dessa två:

Vovve.net för hund

Bukefalos.com för häst

Dock ska jag inte säga att jag är bäst på att uppdatera mig om vad som skrivs, men kolla in dessa om du inte har hittat dit tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar