Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













söndag 27 mars 2011

Hoppfull

Idag är jag glad med tanke på alla tecken jag fick se, höra och uppleva igår. Allt blir bra tillslut, även fast det kan vara svårt att se det alltid. Nu vet jag att det är bara är för mig att våga släppa in allt som kommer till mig och vill göra mig uppmärksam på diverse saker.

Samt ta en kort stund för mig själv varje dag och bara vara och se vad jag behöver veta just då, eller enbart uppleva en härlig känsla för en stund :-) Tar du dig tid att bara vara och känna efter vad din kropp behöver?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar