Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 30 oktober 2009

Tur till Ikea

Nu har det gått en hel vecka sedan jag skrev i bloggen... Har inte känt att det är något speciellt som har hänt, som jag har velat dela med mig av. Men igår åkte jag och en vän till Ikea i Sundsvall. Vi har funderat över det en längre tid och äntligen lyckades vi hitta en dag när båda hade hundvakt. Det är alltid roligt att gå runt och titta på den del av varuhuset där de har byggt upp rum och lägenheter för att ge alla kunder inspiration. Då önskar man att man bodde större och kunde genomföra mycket av det man kan se :-) Men man klarar jag rätt så bra ändå!

Turen gick som sagt först till Ikea och sedan vände vi kosan mot Birsta City och alla andra butiker. Julklappshandling hann jag börja med innan vi kände oss nöjda och gick till bilen för att därefter åka hem. Denna gång hann vi inte med att åka runt och titta i de andra butikerna i området, men det kanske var lika bra med tanke på trafiken nu när det var novemberlov.

I helgen och drygt två veckor framåt väntar hundsällskap åt Casper när vi ska vara hundvakt, så vi får se om jag kommer att skriva något om detta här i bloggen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar