Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 15 oktober 2009

Laser kurs

Gårdagskvällen blev en intensiv kväll, eftersom jag åkte ned till Timrå på eftermiddagen för att vara med på en medicinsk laserkurs på människa. Det var det företag som har tillverkat min laser som höll i kursen/workshopen. Det vill säga Irradia. Den höll på från kl 17 till 21. Fullproppad med fakta! Det var väldigt intressant att få höra lite nya rön och höra hur sjukgymnasten som var med, jobbade med sin laser på människor. Det jag lärt mig tidigare om laser har kommit från equiterapeut utbildningen och det vi lärde oss där. Men som sagt mycket kan ändras och nya forskningsrön tillkommer!

De två personer som höll i kursen var väldigt trevliga att lyssna på och gjorde att man bara ville veta mer och mer. Jag tycker alltid om när allt rullar på och man inte gör en mängd pauser. Då får man ut max av föreläsningarna.

Jag kommer garanterat att försöka se till att kunna åka på fler kurser som Irradia annordnar. Denna gång var det så enkelt när det bara var att åka till Timrå och inte längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar