Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 1 oktober 2011

Se uppåt!

För ett tag sedan var jag ute med hunden och promenerade och tänkte på hur fint väder det var ute. Ställde mig och tittade på alla moln och dess formationer, njöt av den blå himlen och allt annat vackert som fanns att se på just då. Passade på att knäppa några bilder med mobilen, som ni kan se nedan. Så enkla men härliga bilder som skapas på himlen, skulle passa bra som tavlor. När tog du dig en riktig titt på himlen senast? :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar