Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 4 oktober 2011

Bra råd

Under eftermiddagen igår drog jag kort från änglakorten som jag har, från Doreen Virtue samt två kort från Vildmarkens språk av Solöga. Det kändes så bra att få svar på det som jag undrade över just då. Det blev samma svar från båda, fast på olika sätt så klart eftersom det är olika typer av kort. Brukar känna efter hur jag ska blanda korten just då och om jag ska dra ett eller flera kort från leken. Och går man på känsla och inte låter huvudet styra så blir det oftast rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar