Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













söndag 16 oktober 2011

Massage

Du vet väl att jag erbjuder massage för häst och hund? Massage formen jag jobbar med kallas för genuin svensk massage och jobbar på djupet i muskulaturen. Varför inte boka in en tid innan det händer något? Då får du en uppdatering om statusen på musklerna och man kan upptäcka eventuella problem innan det har orsakat större skada. Hästar och hundar mår precis som oss människor bra av förebyggande massage också!

Titta in på hemsidan eller ring mig på 070-311 45 35 för mer information. Jag kommer hem till dig, dock tar jag reseersättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar