Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 26 oktober 2011

Ascensions with angels

Nu har jag tid att berätta om vad jag har varit med i helgen som var. Jag var med på kurs hos Eleonor Magnusson, som har företaget Eternia i Östersund. Kursen heter Ascensions with angels. Kursen handlade mycket om hur jag själv kan rena mig själv och min omvärld så att alla kan må sitt bästa. Även om jag har gått kurs för Birkan Tore, så var det mesta nya saker inom ämnet änglar, så jag blev väldigt positivt överraskad. Mycket av informationen vi fick, kom från Diana Cooper, en författare som anordnar kurser och annat inom bland annat ämnet änglar.

Och under hemfärden och under gårdagen kunde jag känna att mycket hände i min fysiska kropp. Så jag tror att mycket håller på att sättas igång. Vilket bara är roligt.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande! Intressant nästa behandling hos dig, vännen! Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Vi får testa på något som är nytt för mig, i alla fall :-) Kram!

    SvaraRadera